جمعه ٣١ شهريور ١٣٩٦ - 
1 2
 
منو اصلی
 
صفحه اصلي > شرح وظایف ادارات تابعه > شرح وظایف اداره املاک و تعهدات 
 
 

شرح وظایف اداره املاک و تعهدات

 

1.جمع آوری اسناد مالکیت و ارسال آن به اداره اموال دولتی و اوراق بهادار امور اقتصادی و دارایی جهت اخذ سند تک برگی.

2.اخذ نامه بند"د" از اداره اموال دولتی و اوراق بهادار امور اقتصادی و دارائی و ارائه آن با نقشه رقومی و UTM و CD به اداره ثبت و اسناد املاک کل کشور.

4.پیگیری و اخذ سند تک برگی از اداره ثبت اسناد و املاک منطقه مربوطه.

5.تشکیل پرونده و ثبت نام برای املاکی که فاقد سند مالکیت می باشند.(براساس ماده 147 و 148 شهری و ماده 33 روستایی اقدام می شود.)

6.مراجعه به اداره دارایی، شهرداری، ثبت و اسناد و املاک و دفترخانه جهت نقل و انتقال اموال غیر منقول دانشگاه و مراکز تابعه.

7.مراجعه به دفتر خانه ها جهت فک رهن سند مالکیت مربوط به دانشجویان شعبه بین الملل و دانشجویان خارج از کشور.

8.معرفی کارشناسان خبره و رسمی دادگستری جهت ارزیابی مکانهای مورد درخواست.

9.اخذ تعهد محضری از دانشجویان فوق تخصصی، دستیار، بورسیه و ماموریت آموزشی و ارسال اسناد به واحدهای مربوطه.

10.اخذ وثیقه از دانشجویان جهت صدور گواهی اشتغال به تحصیل و اعزام به خارج از کشور.

11. اخذ تعهد محضری از دانشجویان جهت سفر زیارتی و عملی.

12.انجام هرگونه توافق در خصوص املاک واقع در طرحهای دولتی و شهرداریها.

13.انجام مقدمات مربوط به فروش اجاره یا املاک متعلق به دانشگاه پس از تصویب هیئت امناء.

پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پایگاه اطلاع رسانی دولت

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
 
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
شهید بهشــتی
آدرس : تهران - بزرگراه شهید چمران خیابان یــمن - خیابان شهید اعــرابی جنب بیمارستان آیت الله طالقانی

تلفن : 23871 - 021
پست الکترونیک: info@sbmu.ac.ir
© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.